აქტუალური
პარლამენტმა „Facebook“-ში რეკლამაზე 27 338 ლარი დახარჯა

georgia_parl3თბილისი, 24 ოქტომბერი, საქინფორმი. „ინფორმაციის თავისუფლების განვითარების ინსტიტუტი“ (IDFI)  საჯაროდ იუწყება, რომ საქართველოს პარლამენტმა სოციალურ ქსელ „Facebook“-ში რეკლამაზე 27 338 ლარი დახარჯა.

„IDFI“-მ ოფიციალური წერილით მიმართა საქართველოს პარლამენტს, რომლითაც „ასეთის არსებობის შემთხვევაში სოციალურ ქსელ „Facebook“-ში პარლამენტის თავმჯდომარისა და პარლამენტის წევრების სოციალურ რეკლამაზე გაწეული ხარჯების სრული ოდენობის შესახებ საჯარო ინფორმაციას“ ითხოვდა.

როგორც „IDFI“ აღნიშნავს, წერილზე საქართველოს პარლამენტმა  შემდეგი ინფორმაცია მიაწოდა: „სოციალურ ქსელ „Facebook“-ში რეკლამაზე გაწეულმა ხარჯმა შეადგინა 27 338 ლარი“.